tiistai 9. elokuuta 2011

Hajotkaa kaikki, mua ei kiinnosta

‎:DDDDDDDDD:D 



mä tarviin tyrmäystippoja koska mulla on univelkoi varmaan sadan miljoonan kesän edestä, kello on 2:43 ja nauran ihan hiljaksii täällä samalla lun luen noita, voi vittu et ihmiset on paviaanei kun niillä on tarve keskustella näin järkevistä jutuist !




http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1996056-linnanmaen-vonkaputous-ja-penkkien-hygieenisyys-laitteessa/


http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1995468-nakokulma-kyykkyvatkaukseen/

Jea. Kesä on lopussaan, tai ainaki virallisesti. Nyt pitää nauttia lämpimistä keleistä ja skeitata ulkona kun vielä voi, vaikka ohan tos vielä syksy ees =P Harmittaa kun ikuistin suurinpiirtein koko kesän mun kännykän muistikortille ja nyt oon hukannu mokoman kaverin luo. Huoraa turpaan ja päätä patteriin jos sitä ei löydy..

Ps. Avasin tän puoliraa'an ja vihreän banaanin noin vartti sitten. ( wtf voiko noin sanoa, ei banaaneja vissiin ees availla... ) Ja itseasias mutustelen tätä vieläkin. Tää on aika löllö tästä päältä.

IT'S 3:09 am SO G'NITE EVERYBODY & YOU TOO ♥ mä lähen koisii ny



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti